God Morgon

Har nyss vaknat och sitter här och käkar lite frukost. Skulle ha vaknat tidigare men mobilen har laddat ur så ska genast gå och sätta den på laddning så att jag blir kontaktbar :)

Igår kom iaf linda och bea hit och vi såg idol och pratade på. Så snäll som bea är så har hon fixat alla låtar på min data och satt dom i ordning och fixat alla namnen. det tog från halv 8 till 12 typ :P men vi tog ju paus för idol och sånt men ändå, tycker hon borde haft kramp i sina fingrar :)

idag vet jag inye vad som händer. Följer kanske bea till skeå men är intye så värst sugen, skulle hellst bara vilja ligga här hemma med mamma och mysa :)

Nu ska vi ut med hästarna, dom har fått vara inne alldeles för länge !!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tar inte beställning i bloggen, maila enligt anvisningarna i inlägget.



kram

2008-11-22 @ 12:06:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

den står där i inlägget

men

[email protected]



kram

2008-11-22 @ 14:55:28
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0