Helgen

I fredags så blev det all skjutsa mamma på hennes personalfest. Sen så for jag till lina där vi åt, såg idol och träffade lina och hennes bebis som var  hur gullig som hellst. Efetr det skulle jag till lars men när jag var ungefär halvvägs så fick jag reda på att han inte alls va hemma så då får jag till anna där bla bea var. Sen for vi och körde liote i stan och åt på max innan jag for till lars där jag sov.
I lördags så blev det att kidnappa ullis som fyllt 18, vi överraskade henne på coop men hög musik och inrusandes som hiphoppare :D kunderna och de som arbetade där verkade inte så glada men de fick gå bra ändå :) Senare på kvällen så åt vi 3 rätters hos ullis ioch hade jättekul. Dessvärre blandade jag cider och vin och det slutade i lite illamående men efter ett uträttat behov så var jag igång igen och det blev utgång. Hade faktist jättekul ute och det bruar inte vara så kul så det var ju bra :) slutade med mat på max igen innan vi for och sov hos lars.



Idag så har jag inte gjort så mycket faktist, funderar på att se lite gossipgirl nu efetrsom jag börjar halv 1 imorgon ;)

puss och godnatt!
/Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0