hunger.

Sitter här och skriver, håller på att hungra ihjäl, tror jag ska gå och käka lite smörgåstårta för att mätta hungern.
Skolan var väl helt okej, händer inte så mycket speciellt nu på dagarna. Fick hjälpa lars att dra igång bilen igen imorse, fast de fungerade inte så han fick starta den med startkablar, jobbigt att ha en bil som inte vill starta, själv så startade min direkt :) Min lilla kinabil som han kallar den, fast jag tycker verkligen om den massor.!!



nu ska de ner å käkas :)
pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: Bohemy

Hej Tjejen!

Såg din kommentar i Michaelaaa´s blogg på devote, du undrade vad thinspo är.

Det är en sida där tjejer som har ätstörningar skriver och ofta "ger tips" till varandra för att inte äta. Jättesorgligt, för ofta är det väldigt unga tjejer som skriver och tråkigare är det att andra som läser påverkas. Tydligen hade någon lagt upp en bild på michaela ch skrivit att hon hade "the perfekt body". Så det var det det handlade om (ville bara förklara eftersom du undrade) :)



kram

2008-11-10 @ 17:36:19
URL: http://bohemylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0