kyckling och pommes

Sitter nu här hemma och äter rester från igår, alltså kycklingfilé, däremot har jag friterat nya strips :) fytusan va det är gott alltså !!
Fick även hem min nys klocka från tradera. Har haft en precis likadan men tappade den när jag var i karlstad så fick beställa hem en ny.
Fynda!! Helt NY Svart SNYGGA Dam klocka (w75)
Köpte den för 79 kr och det är den verkligen värd :)

var med lars igår, vi mös, badade och bastade och hade det allmänt trevligt och mysigt :) Känns så skönt varje måndag när han börjar 10 över 8 och jag halv 12, På måndag blir det ännu roligare för då börjar jag halv 1 :)

förhoppningsvis så kommer bea att träna med mig ikväll, jag frågade nyss och det verkade som om hon ändå var lite sugen så vi får väl sehur det blir. vet inte om pappa ska träna å de är så tråkigt å träna själv men det behövs verkligen!

Nu ska jag se lite på tv hade jag tänkt och äta malins smulpaj som inehåller blåbär :) mummmms..



pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0