Laleh - Snö

låten är lite konstig måste jag väl säga, men den ger verkligen gåshud i vissa stunder, jättefin tycker jag :)

Vi åt på subland idag igen, men denhär gången blev de faktist nå nytt, en vegetarisk med curry, har insett att jag ändå alltid petar bort kycklingen så det är lika bra att skippa den :)

Lars kom idag, han satt här hemma när jag kom hem från skolan, så det var en trevlig överraskning. Just nu är han och tränar med pappa, borde egentligen också köra med har sån träningsver sen igår + att sver-erik körde skiten ur mig med 4 st 600m lopp och det klarar min kropp verkligen inte av för tillfället! måste träna mer... haha :)

ska nog ta och fixa lite till i rummet, fixa sängen och renbädda den och allt så att lars vill sova med mig :)
Trevlig med lite snö också, hoppas bara inte att den tinar för då blir det så slaskigt.



ha en trevlig kväll allesammans !

pusshej
/A.j


Kommentarer
Postat av: Bea

fin bild ! Allt bra med dig ? KRAM

2008-11-14 @ 06:52:09
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0