Romeo and juliet

sitter hemma nu i sängen och har tänt lite ljus. vätar på att lars och pappa ska komma hem från träningen. I fredags var vi ju i skellefteå och hade skitskoj!
Började med att jag, bea och sara körde bil till skeå och träffade mia, jenny och rut på stan. Vi åt thai/kina mat och sedan blev det bad och bastu innan vi började göra oss klara för kvällen. Vi fick främmande och tillslut var vi kanske runt 15-20 pers i ett litet hotellrum, väntade bara på att dom skulle komma och säga åt oss men vi fick inte ett klagomål så det var ju bra :)
Sedan blev det dans nere på hotellet där ett liveband spelade. Vi försökte men var nog mest ivägen för de som verkligen kunde dansa. Jag och mia fic lite hjälp av ett par men det vara bara inse att det var nästan omöjligt!!
Planen var ju att vi skulle ut på toxic men runt 12 så stängdes dörrarna och inga fler fick komma in så vi drog till någon annan pub, sedan blev det max och tillslut småprat på hotellet.

Tog inga kort för det är bara att inse att jag orkar aldrig lägga in så här kommer några kort från de andra som tagit :)














nää nu orkar jag inte lägga in nå fler ;)

pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0