Rubrik`!

tycker rubrikerna på alla inlägg är så svåra att hitta på. kanske ska sluta skriva de överhuvudtaget.
Sov hos lars igår och det var lika mysigt som alltid, han är som en krambjörd så skulle vilja krama sönder honom. Fast han tycker bara jag är jobbig när jag ska vara så närgången hela tiden :p
Linda var iaf nyss här, hjälpa henne med lite matte för hon har prov i matte B imorgon så får önska henne ett stort lycka till! hon verkade då väldigt bra på det vi gick igenom så hon kommer nog fixa det galant :)
Får se sen vad planerna blir till helgen, har faktist inte bestämmt nå för imorgon men på lördag är det iaf avslutning med fotbollen. Hela Alviks IK ska ha en avslutningskväll och det kommer säkert nli trevligt med god mat och en massa folk. Blir kanske utgång senare och om det blir det sover jag nog hos morfar. Sover jag hos honom så blir det förhoppningsvis pajbakning och ätning för det är sååå gott !!


Detta blev iaf dagens lunch, fast på sunes då. Dyrt att gå i min klass, vi äter ute alldeles för många dagar i veckan :) men det är ju så himla gott!!

Nä nu ska jag ner till mammsen :)
pusshej
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0