såhär pimplar man i arvidsjaur.

hade jätteroligt igår, hela alviks ik är så himla roliga och speciellt vårat lag, alla är supersköna och vi har verkligen jätteroligt tsm :)

började först i alvik med mat skratt och dans, sedan blev det utgång på olivers för att sedan sova hos mrofar :) han och jag gjorde även paj som vi bjöd familjen på idag.

här kommer lite bilder!

Landslagstjejerna i laget, hände en liten insident :)
Från vänster: Olivia, Sara, Maria och Lena


Jag lär ut dansen som jag fick lära mig i karlstad av en arvidsjaurs bo och den handlade just om hur man pimplar i arvidsjaur, just i detta ögonblick tittar jag ner i pimpelhålet :)



dansade även med gunnar några danser igår, tror vi fick hyfsat många blickar men vad gör de, han tyckte iaf att jag borde fara på dans :)

vi hade en superkväll, nu ska jag träffa sofie som kommer hit och sen kommer förhoppningsvis lars :)

/A.j

Kommentarer
Postat av: bea

nice aaaaaaass ;)

2008-11-09 @ 20:29:58
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/
Postat av: Bea

är du dansare eller?:)



Kika gärna in på min blogg, lever livet i D.C och cali, följ mitt liv som elit konståkerska i Amerika. KRAM

2008-11-10 @ 04:29:58
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: JOANNA

haha härliga bilder:)

2008-11-10 @ 09:13:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Lilljennan

bra att du lär vidare karlstad's dansen amanda, den är så bra att den är värd att läras ut ;D

2008-11-11 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0