torsdag

Lars kom hit efter skolan, vi somnade ett tag och sedan blev jag väckt för att lina skulel komma och rida så kom in från stallet för inte så länge sedan, Då var lars redan borta för han ska och hämta en bil han köpt så får hoppas att den både är fina och går bättre än dom andra han köpt :)

sitter nu och käkar glass med chokladsås och myser på. tror jag snárt ska gå å sova för har såvit så jäkla lite nu de senaste nätterna, vet inte varför men har bara inte kunnat sova.
Ska lägga mig å läsa It girl och förhoppningsvis somnar jag :)



Tycker faktist att den är bra och det är väldigt ovanligt att jag gillar en bok. Så tack bea för att jag får låna den av dig :)

pusshej
/A.j


Kommentarer
Postat av: bea

varsågod :)

2008-11-28 @ 16:11:05
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0