you exploded in my heart

kom hem för ett tag sedan, han sola i ca 10 min också, tror nog att jag bränner mig om jag solar mer så de fick räcka, men de blev nog inte så stor skilland ser jag :P
Matteprov imorgon, inte kul inte. Så de blir en pluggkväll för mig tror jag, eller jag vet att de blir de. Klarade försten fysiken, futysan va glaa ja blev, har gruvat mig så jävulskt inför de..

nu ska jag släppa ut fia ett tag och sen ska jag nog göra lite matte innan mamma kommer hem :)


skolbild sen 1:an. Tror de var redovisningen om grekerna :)

pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: bea

lycka till du också ! :)

2008-11-04 @ 19:21:39
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0