01.24

Kom nyss hem från stan. Har varit med Bea och Sara Li och bowlat, inte varje dag man gör det + att det var moonlight och allt. Lyckades komma två efter bea, hon var väääldigt duktig ska jag säga men däremot lyckades jag få 3 st strikar efter varandra, åhh vad glad jag är för det för det lär ju aldrig hända igen. Sen så bastade vi hos sara och sen begav jag och bea oss till stan där hon valde att fara hem till tim och snart hoppas jag att lars också dyker upp.

Bakade ju igår, det blev kolakakor och herregud så goda dom blev, kan inte fatta att jag lyckades baka för en gångs skull.
Måsta nog börja stå i köket mer nu när jag har min fina kakbok och allt :)


Kolakakor


rekomenderar verkligen denna kakbok, vet tyvärr inte var man kan få tag i den men fick den av mina kära vänner på min 18 års dag !!

nää, nu ska det sovas, puss och godnatt!
/
A.j

Kommentarer
Postat av: Anna

mm jag älskar kolakakor!

2008-10-05 @ 09:49:04
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Michaela Hellström Lundmark

Åh sirapskakor mmh ... Delar u med dig? ;)kram

2008-10-08 @ 07:48:16
URL: http://michaelaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0