After All

Ligger just nu i min säng och ska börja se filmen Chasing Liberty som  jag har hört ska vara rikigt bra och romantisk, får väl se om den lever upp till mina förväntningar !


Igår blev det en heökväll men tjejerna.
Dagen börjades med att vi vann med 5-2 i den aldra sista matchen så det var väldigt väldigt skönt. Sen begav jag mig direkt hemmåt och började göra mig klar, sen så kom bea och efter ett tag även linda och hjölpte till med maten so blev pommes med kyccklingfilé och en god sallad :)
Vi pratade, skrattade ch i slutet blev det även singstar sjungandes innan vi blev skjutsade in till stan där vi bowlade och "smygdrack" haha, alla smög ner i omklädningsrummet då och då eftersom man inte fick ha nån dricka med sig. Måste bara skriva att jag vann faktist  över allihopa och sist och minst tror ja, haha, blev linda :P men alla var hur duktiga som hellst och alla lyckades strika flera gånger :D
Efter det begav vi oss till mia innan det blev utgång för några av oss..

Lite bilder kommer väl in sen förhoppningsvis för kameran är ju faktist funnen :)

pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: malin

den är braaa :)

2008-10-20 @ 17:11:57
URL: http://malinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0