ännu en fredag

har nyss kommit hem från träningen, ska ta och hoppa in i duschen alldeles snart. Får se vad man skahitta på ikväll, kanske bara en mysig hemmakväll med familjen eller så far jag till lars. Kanske tar coh hör vad tjejerna ska göra nu efter de har badat klart och har dom nå kul för sig kanske man far dit men får helt enkelt se, vill iaf bara ta det lugnt. Imorgon är det iaf dag för min 18års middag som sedan leder till dowling och utgång på det Hoppas det blir trevligt iaf men det brukar det bli eftersom mina vänner är helt underbara och får en alltid att skratta :)

Nä nu väntar duschen, pusshej


Älskar alla kläningar med denhär formen, har ju en likadan i rött men kanaske måste köpa denna också om jag nu bara har råd :D

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0