bakisdag

sitter i lindas hus för tillfället, har nyss varit och skjutsat hem simon och väntar på att bea och linda ska komma hit. Fetsen hos bea igår tycker jag var jättebra, en rikig hemmafest och det var jättelängesen vi hade en sån. Vi blev iaf kvar hos bea hela natten, slutade dricka kring halv 3 tror jag så vi höll på hela kvällen som vi hade planerat :) glömde bort kameran så det hann inte bli så många kort, inte nu för att det spelar någon roll, orkar ju ändå aldrig lägga in  några men måste ta och skärpa mig. Det är ju bilder som är roliga att se på och inte bara läsa en massa text.

sen så far jag, sara, rut, jenny och bea till skellefteå imorgon där vi ska bo på scandic och förhoppningsvis ha rikigt skoj, blir nog att gå ut ocksåskulle jag kunna tänka mig, fast är inte så sugen för tillfället. Huvudet värker å sen så mår jag faktist lite illa också och det brukar jag aldrig göra.

Nää nu ska jag ta och lägga mig i hennes soffa och dega :
pusshej leverpastej!!

/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0