Halsfluss :(

precis som överskriften tyder så har jag fått halsfluss, inte kul ska jag säga, hoppas abra att de går om får så att jag kan börja träna, vill så mycket spela sista matchen på lördag..!

i helgen har jag både varit chaufför på lördagen åt familjen, vi var på 50 års kalas och innan det var jag och lars på hans morfars 70 års kalas och båda två var mycket trevliga med väldigt god mat :)

Har även inhandlat lite saker från staden


Denna är från H&M och kostade 198 kr


Och dessa supersköna skor från eurosko för 899 kr


INhandlade även lite halsdukar till min vinterjacka :)

Nä nu ska det fortsättas att städa, pusshej!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Riktigt fin väska!

2008-10-23 @ 17:22:51
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0