I will be running

precis som rubriken lyder så harjag tänkt ta mig en joggingtur för en gångs skull. Det var väldigt väldigt länge sedan jagt gjorde de och jag kan slå vad om att det inte kommer bli kul haha, gillar verkligen inte att fara ut å jogga själv, förhoppningsvis så får jag med mig lars men känner jag honom rätt så är det bara glömma det :)

Gud va dålig jag är på att ladda upp bilder här, måste ta och skärpa mig.
Nästa helg är vi iaf ett tjejgäng på 6 st som ska fara och bo på hotell i skellefteå, kanske inte så långt bort men de blir bara nå kul med tjejerna, kanske faraå äta nån god middag och sedan gå ut på kvällen. Vem vet, de kanske blir lite shopping också :)

Här är iaf en bild från bowlingen i lördags :)


och en på mig och bea :), tror nog dessa bilder är tagna från henne om jag inte minns fel.


Tjejerna påväg till mia efter bowlingen


Det var väl allt för ikväll.
Lycka till, till mig själv, eftersom jag har fysik B prov imorgon :S

pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad tycker du, skall brottsregistret vara offentligt? Har vi rätten att veta om vår granne är mördare? Läs gärna mitt inlägg och kommentera, vore roligt att höra din åsikt! Hoppas du får en mysig fredag!

KRAM// Diana

2008-10-24 @ 18:17:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: queenpeach

ha en bra fredagkväll, kolla in min webshop fylld med nya saker :D

2008-10-24 @ 19:00:43
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Ema

Galet snygg klänning (den röda). Vart ifrån?

2008-10-26 @ 23:20:37
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0