lördag igen.

sitter uppe i rummet, har nyss varit ovh gjort en hage åt newton så att han kan få käka upp de sista gröna gräset runt åkern och det visade vara väldigt uppskattat av honom men tyvärr inte av resten av hästarna som också ville äta. Dom får vänta på sin tur helt enkelt.
Glömde skriva igår att jag var ut och joggade då också, eller tror jag glömde skriva det, men hursomhaver... är iaf väldigt nöjd att jag lyckas komma ut nu i 2 dagar och springa, tror inte jag ska springa nå mer i veckan men hade tänkt att kanske springa 3 nästa. Det är synd att de är då jävla tråkigt bara, styrketräning visst, de kan jag väldigt gärna utföra, men att springa, fytusan va de är tråkigt.
Ser väl ut nå sånthär när jag springer haha :)

Ikväll blir det fest troligtvis med tjejerna, undra bara vart vi ska vara men de löser sig nog :)
ha en fin kväll allihopa!
pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: circus em

länge sedan man sprang, man tappar suget när det är mörkt oftare och vädret är skit.

2008-10-30 @ 23:24:33
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0