Lördagkväll

Lars kom igår och sov hos mig inatt, och planerna var väl att vi skulle vara med varandra ikväll och ha det mysigt för en gång skull men vem förvånas när jag säger att inte det heller blev av?! Har iaf pratat med linda och jenny och det blir förmodligen att fara dit om nu inte mina föäldrar och resten behöver skjuts ikväll för då får jag nog vaa schafför. Vi får väl helt enkelt se vad som händer..


Tog denna bild från lindas pixbox, visst tar hennes kort fina bilder? vill nog också ha en såndär kamera, skulle absolut inte ha tvekat om den nu inte varit så dyr ;) haha

Nää nu ska jag fundera vad jag ska göra ikväll, ha de bra allihopa!!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0