Lova inte för mycket när du ändå aldrig kan hålla det..!

Har faktist bakad idag, KOLAKAKOR, och dom blev skitgoda!! Mina första lyckade kakor var det och jag r supernöjd, nu kanske jag kommer mig till att baka nån mer dag hihi :)

Skulle vara med lars idag men när jag var påväg till honom så ringer jag och det visar sig att han inte alls ville varar med mig(som vanligt) så jag fick vända nästan halv'gs och fara hemmåt igen. Fyfan va less jag kan bli på sånt, man kan väl iallafall höra av sig?! men de verkar ju vara väldigt svårt för vissa. Jag begav mig iaf inte hem utan for till bea och såg idol och det var väldigt trevligt, blev lite prat och skratt där emellanåt också :)
Blir nog inte och vara med lars i helgen heller som han också lovat, han har ju alltid andra planer som går före så för min del så blir det att vara med tjejerna hos Sara Li fredag och lördag har ag faktist ingen aning. Bli kanske att fara till finland och shoppa med n¨ågra tjejer, väntar bara på att de ska höra av sig om de bli av eller inte men de får väntas å se. 


Spenderade kvällen med denna tjej, Beatrice Nilsson!!


Ha nu en trevligt kväll och natt, själv blire att sova själv hemma. men det får väl också gå bra :)

/A.j

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0