mys med familjen

sitter uppe och lyssnar på lite musik, bls beyonce - if i were a boy, tycker den är så fin. Väntar på att mamma,pappa och syrran ska komma hem för vi ska äta tacos och mys med familjen :) det är så himla kul när man gör nå allihopa tillsammans.

Hade iaf jättekul igår, både hemma hos bea och ute var det också jättekul och det som var så roligt var att de var så mycket folk och kvällen bjöd på en massa skratt och dans. Saknar däremot gamla 9a klassen. fast träffade ganska många igår iaf och alla är så himla trevliga och roliga :)
tog bilder igår också men somsagt, seg med att orka ladda in korten på datan haha så får väl ta nått enstaka av nån annan tills dess :)

Bästa klassen :


















Nä nu ska jag gå ner och hjälpa familjen med maten, tacos :) innan de ska jag bara försöka få in fia, hon springer bara runt, runt i buren och jag börjar nästan tro att hon är blind, hon sprang nyss i full fart in i soptunnan och just innan det i väggen. Får väl fara in till smådjurs å kolla till veckan.


pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: ami

Kom igen och tävla om en nya Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-26 @ 22:23:39
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0