onsdag = städning och fest

har städat hela morgonen. Var ju på ikea igår med familjen och förr min del blev det olika sortes tallrikar, vinglas, nån prydnad, lampor och ett nytt skåp till mitt rum. Äntligen ska mitt gamla databord ut som är såååå fult!!!
Har iaf varit tvungen att rensa ut allt och nu håller jag på att stöda ihop igen och det kommer ta sin tid, det kan jag lova :) hinner inget mer idag men får väl fortsätta imorgon. Snart kommer sofie och rider så ska hinnna ut i stakllet innan dess, sen är det bara att stressa för sen är det middag och fest hos bea som förhoppningsvis kommer bli rikigt kul. vet bara inte vad jag ska ha på mig än, kanske nå som passar till mina nya skor? :) det tror jag nog!!

MALM Byrå med 4 lådor
mitt skåp, 899 kr ikea

Nä nu måste jag kila, pusshej!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0