shopping med tjejerna

har för ett tag sedan kommit hem från staden med tjejerna. Det blev jag, bea, sara li och linn som träffades och vi gick blandannat och åt på subland en bakad potatis med kyckling och curry, äter det hela tiden känns det som men jag verkligen ÄLSKAR  det :)
Täknte inte köpa nå för jag har slösat så otroligt mycket pengar nu de senaste månaderna men sjävklart går vi in på skoaffärer och självklart hittar Amanda alltid någonting som hon faller pladask för. Och idag blev de ett par skoletter från wedins som kostat 799 kr men som de var 30 procent på så nu kostade dom bara 560 kr. Tyvärr så är klacken väldigt hög och vet inte om jag kan gå i dom men förhoppningsvis så lär jag mig annars är de bara att sälja eller lämna tillbaka dom men jag tycker dom är skitsnygga :)

vet inte vad planerna blir ikväll, kanske blir att vara med bea och linda, men vi får se vad som hittas på. Imorgon blir det nog iaf ikea och finland med familjen så det blir ju kul att hitta på nå :)

hoppas mamma låter mig behålla skorna haha, men jag lovat att hon också kommer älska dem :)
pusshej
/A.j

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Brukar alltid resonera med mej själv "att de var ju faktiskt på rea, så de är ju mkt billigare än vanligt" ;) Vi gillar skor!

2008-10-27 @ 18:04:56
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0