Dagen blev både fylld av glädje och sorg..

Dagen böjade med något som jag guvat mig för, en barndomskompis som jag var väldigt ofta med tills hon flyttade har lämnat jorden på ett väldigt hemsktr sätt och idag var bergravningen. Hon skulle fylla 18 år och vi har inte umgåtts de senaste åren men  självklart är det jättehemskt och tycker så synd om hennes mamma och lillebror som jag känner väldigt bra.
Vila i frid Hanna!

Som tur var så har jag mina tjejer som får en på bra humör, efter fotbollsträningen tog jag bilen in till stan där jag, Linda, Bea sara och sara tog en pratstund på NOdo. Drack väldigt gott te och åt min favvomacka, trodde däremot att de glömde den i grillebn, tror den låg där i ca 35 min haha så den blev lite knaprig men den var ändå jättegod.
Sen bar det iväg och kolla åp en fest i munksund som spårat ut med poliser och skit, men ´vem klandrar dom, de var 92:or så de har väl ingen rutin haha nää nu var jag dum, men det är ju tråkigt när polisen måste vara inblandad, hittade även min pojkvän där och måste få tycka att det var lite töntigt av honom men ville han vara där så får hanhaha,
Har ändå haft en helt lyckad kväll :)

   
Sara                          Sara                                  Linda                       Bea


Jag

/A.j


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Usch vad sorgligt :( Vila i frid!

2008-09-20 @ 10:52:21
URL: http://www.jessi.se
Postat av: alva

Hej!

Just nu gör jag bloggdesigner för 35:-

Läs mer på min blogg.

Ha en bra dag! :)

-

Snart har jag en tävling där du kan vinna fina priser så håll utkik!

2008-09-20 @ 21:02:06
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

Ha en nice söndag!

2008-09-21 @ 11:06:34
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Anna

hejdär :) Gå gärna in på min blogg & läs om

"msn mannen" som ska gå ut till alla

att han finns så ingen går på hans trick!!

Ha en bra dag!

2008-09-22 @ 00:49:03
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0