Govenor Andy - Reggaeprofil

KOm hem från träningen för ett tag  sedan, ska nog ta en dusch snart känner jag och bli lite renare. Sen så måste jag verkligen ta ag i mitt rum och det ska göras IKVÄLL!! får inte skjuta upp det nån mer dag som jag alltid gör.

Hade tänkt fara och hälsa på Lars ikväll men han skulle fixa med bilen. Imorgon blir det iaf att gå på stan ett tag med bea eftersom jag slutar 12 och hon inte har nån skolan, funderar på att köpa lite undisar, det skulle vara roligt att få lite snyggt under kläderna också :)


WeSC Wool Mix Rib Cowl Neck Batwing Cardi
Hur snygg är inte denhär koftan från asos?! varför ska allt man verklugen verkligen vill ha vara så dyrt, denhär ligger på ca 1200 kr och det har jag verkligen inte råd med.
Några som vet några snygga sköna stora koftor till ett bra pris?

/A.j


Kommentarer
Postat av: Mickan

åh den var jättefin, men dyrt som sagt :(

2008-09-15 @ 22:26:05
URL: http://miickanp.blogg.se/
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg.:D

2008-09-21 @ 18:53:06
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0