Snart är det dags :)

Sitter nere i köket och har just käkat upp den sista tårtbiten. Kom hem från träningen för ett tag sedan och nu gör jag inte så mycket, ska väl ut i stallet ett tag och sen ska det pluggas lite teori var tanken.
Vann igår mot bollstanäs med 1-0 så det var rikigt skönt, när jag kom hem så var Lars här och efter ett tag kom micke och bettan och hälsade på och jag fick 500 kr av dom :) Fick dessvärre inte spendera de på kläder men någonting annat lär dom säkert komma till använding för.

Fint väder har vi haft också, både idag och igår. Synd bara att det inte är så varmt i luften.

Var hos jesper i fredags iaf, tog lite kort så måste väl försöka lägga in de snarast. Vi hade iaf jättetrevligt men gick inte ut, hörde att det inte var så kul så jag och lars for hem istället. Lördagen spenderade jag med Bea, vi var först hos mig, såg lite fotboll och åt tårta och fick min present som var från bea linda och jenny. Sen for vi hem till henne och åt kyckling och pommes, rikigt gott, och efter de tg vi bilen och körde till lillpite där vi träffade bla Lars, tim och jens som jag inte träffat på ett tag :)
Resten av kvällen spenderades i stan där vi träffade väldigt mycke folk och avslutades hemma hos Lars för min del och för bea hos tim.

Nää nu ska det inte skrivas nå mer här måste ta och göra nå vettigt :)


Sandra Bea och Tim


Jag och Lars

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0