bara några dagar kvar

sitter med sigge i famnen och funderar på att gå å käka en rostad macka med marmelad, det vattnas i munnen bara jag tänker p det, kan inte rikigt fatta varför jag fick ett sånt sug feter just det nu!

ikväll blir det träning, både för mig själv och sedan med hästen, sen borde jag försöka göra bort engelskan med men får se om jag orkar.

I lördags for jag iaf till sara där hennes lillebror hade fest. Träffade folk som jag absoult inte hade väntat mig vara där, på ett bra sätt alltså :) sen blev jag även skallad, ja ni hörde rätt. En kille frågade om jag skulle käka på hans äpple och innan jag visste ordet av så fick jag hans panna mot min och en bula ploppade upp. Konstig grabb detdär!!

Ska ner å se va syrran håller på med, pusshej!
/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0