Dålig på rubriker

då sitter man här igen, är himla dålig på att skriva här men de känns som om jag inte har så mycket att skriva faktist.

Kom nyss hem från träningen och nu ska jag sitta och plugga religion resten av natten, kommer inte bli speciellt kul!!

Imorgon vet jag faktist inte vad jag ska göra, funderar på att fara och se lite fotboll på kvällen men vem vet, andra planer brukar dyka upp. På lördag bli det förmodligen att va med the oldies ;) tror det pratades om att jag, jempan, linda, kim, philip och kanske linus och jens skulle va hos kimsan men vi får väl se. Tror det kommer bli jättetrvligt att va med dom igen, det var ju inte igår precis :)

Nu väntar mitt anteckningsblock.
sov gott!!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0