Fredakväll

Igår lämnade jag äntligen in projektarbetsrapporten.. alla papper som legat slängda i mitt rum + alla böcker är nu bortslängta, hur skönt som hellt. Dessutom fick jag ett sms av mamma där det stod "idag börjat ditt nya liv med att storstäda ditt rum ,kram" och jaa det är väl så det måste bli. Men i torsdags var jag tyvärr tvungen rida, spela fotboll och plugg på religionsprovet som jag hade idag så någon städning blev det inte..

Idag vart de massage men även religionsporv på skolan, efter det blev det att fara hem, snabbt käka med familjen + lars sen rida och efter det så fick jag spela med div.4. Där spelar både mina kompisar samt tjejer jag varit tränare för förut och skoj är det. Jag gör gärna om det!

Imorgon blir det att vara med gamla gänget eller vad man ska säga, delar var det idaf. vet inte rikigt vart vi ska vara eller göra men de blir nog hur skoj som hellst.

Nu ska jag lägga mig och se tv, sen så hoppas jag ju att lars ska komma nån gång och krypa ner under täcket brevid mig, men de lär väl ta tid som vanligt :)

haha här är lite gamla kort sen porsnäs!

Phille nog var han söt, moppen var nästan större än han!



Kim, Phille och Micke


Linda och jossi

/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0