hur ska man kunna veta..

ja precis, hur ska man kunna veta vad man vill jobba med i 40 år när man int ens fått vara ute i arbetslivet någonting!
De få som vet är jag verkligen avis på. Sitter på studera.nu och försöker komma på vad jag ska söka in på i höst. Ska förmodligen inte börja plugga redan i höst men man kan ju alltid söka in. Veterinär är jag helt säker på att jag ska söka in som förstahandsval men sen då? funderar allt från optiker och sjuksköterska till agronom och biolog! Jag har det inte lätt ska jag tala om..

Pappa håller då på att göra lite mini-plättar till mini-jag och sen är det dags för träning. Ska på en jobbintervju imorgon också, tror inte att jobbet är nå för mig men man kan ju fara dit och lyssna iaf. Man kanske blir förvånad :)

hittade lite bilder från nån fest när vi förmodligen ska in till stan. Finns väl ungefär 100 st likadana kort som det här nedanför :) har märkt att de flesta som fått i sog lite är väldigt villiga på att va me på kort!



Borde göra engelskan :/

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0