Natten full av matte

ja matematik var ämnet som blir nattens syssla. Prov imorgon, sista provet i matte E och sen är det klart för matt iår. och tro mig, inget mer mattetal kommer amanda johansson räkna!!

har bokat biljetterna till balen nu, blev en jävla massa tjorv som vnligt när jag ska göra nå men tillslut fixade jag det.

I lördags var vi ju hos phille. det var jag, phille, thom, jens, linus, kim, linda och jenny. Vi käkade en hel drös med godis och chips och så vart de filmtittande. Såg barnhemmeyt och strike. Barnhemmet var helt OK men strike måste ha varit en av de dåligaste filmerna jag sett på länge. Vi var där ganska länge, tror vi for hem kring halv4-4 och klockan han nog bli ganska sen innan jag hann somna. Och stackars phille som skulle upp och dömma på morgonen :)


Blev att far till lasse igårkväll. Där var linnea och doris och hälsade på så blev att sitta uppe och prata med dom innan jag satte mig med både engelskan och matten och väntade på att lars skulle komma hem.
Skönt att ha gjort bort engelskan iaf och imorgon är det ju matten!

Nu ska jag fortsätta att knappra på den fina svarta miniräknaren!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0