Skola igen

Då var man hemma, eller kom hem söndanatt men var inte så sugen på att sitta här då!
Idag var det första dan på skolan efter lovet, känder inte så tungt som jag trodde. Kanske var det för att första lektionen bestod av att få de efterlängtade studentmössorna och sedan var det bara 2 lektioner kvar. Imorgon ska jag med sossan och se om jag ka få mig ett jobb i sommar, hoppas verkligen det.
Sen blir det träning, ridning och pluggning, jobbigt nu när alla prov börjar komma igen! blir alltid på så himla dåligt humör de veckorna när vi har mycket + att hästen och fotbollen ska hinnas med.

Lite bilder från jäckvik och idrrefjäll får jag lägga in nån annan dag!


snart är det dags... :)

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0