Vill ha sommar NU!

Nu har våren börjat komma och snön verkar vilja förvandla sig till slask. Antingen ska det vara snö eller grönt gräs, sånthär mitt väder vill man inte ha..

Längtar så himla mycket tills sommaren, tror det kommer blir så himla kul, bara man får sig nått jobb nån gång :)

For och såg Piteå igår och grattis tilll premiärsegern, inte ofta piteå har så mycket folk samlat på samma plats och tid! Lars ville inte följa, enligt honom är utomhus fotboll på vintern inte speciellt kul att se, men han fick ligga här hemma och när vi kom hem blev det träning för våran del. Ska snart iväg på träning igen, först ska jag väl ut och rida hade jag tänkt..

Ska bli så skönt med lov!!!

lite bilder när jag, syrran och morfar var pch pimpla i vintras nån gång!






/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0