Inte bra

min uppdatering har varit kass. men har inte varit hemma nå alls, har jobbat, sen hunnit fara och hälsat på linda i sthlm för att sedan åka till skövde och kolla på en häst till syrran och nu ikväll är det dags för jobb igen. Ska nu jobba natt i en vecka frammåt så får se hur det slutar men det ska väl inte vara allt för farligt hoppas jag :)

nu sitter jag hos mormor och ska snart gå ner till ICA och köpa lite mat tills jobbet inatt. Får väl se vad det blir, en hel hög godis och nå som jag kan käka ska jag iaf inhandla. Måste veckligen ta och lära mig dricka kaffe, kanske blir det just idag som jag lär mig, eller natt rättare sagt men tror det blir svårt!

nä nu är det dags att knalla iväg..

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0