let me know

Gokväll allihopa. För tillfället sitter jag på stugan och har precis sett klart en film och tänkte göra mig redo för att sova snart.
Idag har vi spelat mat, blev 0-0 mot blåsmark/svensbyn.. skulle ha varit så skönt med en vinst men vi får ta nya tag till helgen ist. Sen for vi upp till stugan, hela familjen johansson, och här har vi badat, käkat gott och haft superkul med min undervattenskamera och kan inte rikigt förstå hur jag kunde bli så himla ful på alla kort, men det är väl bara inse att det är så man ser ut helt enkelt ;) borde ta och lägga upp korten här , bara jag får in dom på datan sen när jag kommer hem.

här är iaf ett på syrran och söta sigrid :)


hoppas på lika fint väder imorgon med fast det har nästan varit jobbigt varmt. Antingen har man varit tvungen va inne eller ligga och sprattla i vattnet.

igår var jag i stan med pitetjejerna. Länge sen man tärffade dom men det var sjävklart lika trevligt som vanligt. Jenny och mia drar ju snart till norge så vi får väl hoppas på det bästa att de hittar jobb och boplats så de får ihop lite extra pengar till resan som vi hoppas kunna genomföra efter jul nån gång :)


Här var vi ute och åkte båt i söndags :)




sen hittade jag även lite kort här på syrrans data på mig och henne, jag hade eb ful ovana att sova med tugummin i håret så därför var dom tvungen klippa mig så kort hela tiden, kanske därför jag knappt ar nå hår nu?! men sen så måste ni ju kolla surran, vet inte rikigt vad hon liknar ;)





speciellt på detta kort, men söt är hon då :)



nu ska jag försöka sova tror jag :)

puss och godnatt
/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0