2009-12-01

Nu är det inte länge kvar tills Jul, måste börja se greveholm nu som jag gör varje år och börja äta på mina två chokladkalendrar :)

I lördags var vi iaf hos philip, jag han och kim, innan det bar av till bowlingen där jag enbart tänker skylla på vinet då det slutade att jag kom SIST! jag hatar verkligen att förlora och en revanchmatch måste spelas... självklart!


Sen så var jag och såg luftslottet som sprängdes, om den nu ens hette så?!, ajja, den var väl sådär. Om vi säger såhär, lyckades hålla mi vken de sista 45 min som faktist var rikigt bra, den resterande timmen och minuterna var ganska tunga för mina ögon att orka fokusera på :P
bea och jenny tyckte nog den var mer spännande är jag iaf :)

Sen jobba jag igår, får sen till jonas och spela tekken 6, och jag vann faktiskt 1 gång alla tre matcherna.. det var nog bästa stunden på dagen :) sen blev det att se titanic innan jag tog peggan hem för att sedan hoppa i säng där kring 5 !!

Just ja, jag har ju faktiskt laddat in bilderna nu sen philip, kim och jenny var här..

pappa lyckades väldigt bra med salladen måste jag säga :)







satan, här blev det 1-1..








Sötjempan!! <3



/A.j

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas att det bjuds på nått sånt här när jag kommer och hälsar på! Jag saknar er otroligt mycket när jag se de här korten! pusspuss <3

2009-12-02 @ 00:32:34
Postat av: sarah

vilken snygg tröja du hade :)

2009-12-02 @ 19:57:30
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0