Äntligen helg

Kom hem för ett tag sen, har hunnit vräka i min några apelsiner och ska väl snart försöka palla mig ut i stallet och fara ut en sväng. For även och hämtade en film på en häst som vi är lite smått intresserade i. Ett sto efter Briar men men.. man ska ju hinna med också!

ikväll blire iaf att fara till lilla bängman tror jag eller om de blir hos mia. Bli iaf att kolla på lets dance och ha lite fredagsmys. var sugen på att göra fruktsallad och prata lite reseplaner till vintern men vi får se hur det blir med de :)





satt och kollade på lite kort igår och kom in på cup kommunal mappen. Vi måste verkligen ta och göra nå tillsammans igen. 2006 = norrbottens längslag bäst i sverige! Kan fortfarande inte fatta att vi vann. Snacka om en upplevelse!
dessvärre känner jag knappt igen mig i mitt blonda hår, lite småläskigt!

/A.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0