Dags för match

Blev att fara och hämta upp jenny igår för att sedan se lets dance hos mia med henne carro, ullis och shanna. Sen så for jag till dl där han lars, ev och tom såg film. Vi for på sunes och käkade och sen blev det att fara till Lars och sova.
Doris väckte oss imorse för då hade hon och linnea kommit och hälsat på. Tror vi steg upp kring 9 duktiga som vi var. Sen for jag och lars ut med skotern ett tag och sen var jag tvungen för att skyda mig hem för att rida och nu sitter jag här. Ska precis byta om för nu är det dags för match mot piteå tror jag att det var!
Har jag tur så möter jag jenny ;)

sen får jag se vad kvällen bjuder på :)

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0