Give in

Blev en kort dag på skolan idag. Hade fysikprov från 8 till halv 11 och sen blev det att luncha med mormor innan pappa kom och hämtade mig. Har nyss varit ute och sprungit en sväng, känner mgi faktist rikigt duktig, och snart bär det ut med hästen. Det är så härligt att vara ute nu när det är så fint väder.

sen kring 6 så ska mamma skjutsa mig till nfj där bea ska hämta upp mig och sen bär det av mot pilla där det är fest, tror det var en tjejfest om dom nu inte har ändrat sig, men det blir nog rikigt kul, sen bär det av på statt för tror alla som ska till henne köpt biljetter dit :)

Nästa helg blir det förmodligen fjällen för min och lars del :)





förra vintern :)
 


<3



/A.j

Kommentarer
Postat av: Lea

Tackar tackar, jo väldigt oväntat men det ska bli kul=)

2009-02-28 @ 14:54:50
URL: http://linnealindkvist.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0