Länge sedan sist

Har haft fullt upp och inte alls varit sugen på att skriva här men nu är det väl äntligen dags..
Har iaf nyss kommit hem från fotbollsträningen och ska sätta mig och plugga Sh.. inte det minsta kul och det är rikigt svårt tycker jag. Trodde dessutom att provet var på fredag men fick reda idag att det var på torsdag så jag känner mig lite småstressad då jag fattar nada..

I lördags blev det fest för min del. For först till jens där han och hanna bjöd mig, mia och jenny på mat. Det var rikigt smarrit :) sen blev det att vara en sväng och hälsa på farmor som låg på sjukhuset. Efter jag varit där och begav jag mig till mia, han knappt kliva ur bilen så fick mamma skjuta första lasset till Filip för att hämta mig och ullis senare. Där vi var ända tills det blev dags för utgång. Faktist var det rikigt roligt ute så nu längtar jag till nästa gång!!

Igår kom Lars, det kom lite som en överraskning eftersom jag sagt att jag var tvungen att vara hemma och göra svenskan och att jag förmodligen inte skulle vara värst social.. Men glaa blev jag alltid, och på torsdag far jag till honom, vare sig han vill eller inte :)

 

/A.j

Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan=)jag undrar om du handlar på topshop ofta?

2009-02-11 @ 13:12:08
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0