Nytt inlägg...,

Slutade 12 idag, onsdagar är så sköna eftersom vi bara går 2½ timme. Blev att fara och fika på krokodil med mormor och morfar, vi gick även ner på gallerian en snabbis och där hittade jag 2 par skor som hade hade tänkt lägga beslag på :)
Har dessutom varit ute och sprungit idag.. var faktist rikigt skönt, måste bero på den bra musiken som spelades i mina öron och att de var bra väder för en gångs skull!
Bli att fara till Lars ikväll, hoppas vi ska mysa med lite bubbelbad :)

Vill så gärna hitta på nå med 9a snart, måste höra med jempan och styra ihop nå :)


Linda , stefan och jens busar på klassresan

Typiskt berga

Sommarkväll


Gulljens på balen

Phille men vetefan vart :P

Jag Linus och frida

Linda och Agge

Jag och jempan är Craaazy!!


/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0