Oh Mandy

Har kommit hem från matchen för ett tag sen, har hunnit käka och fixat lite med mig själv. Syrran färgade mitt hår och jag skulle färga mina ögonbryn. Första gången blev det inget så jag tänkte ähh jag har på medlet lite längre och jaa, mörkare blev det allt hahaaa. Ser ungefär ut som en morot med svarta ögonbryn så syrran gav mig ett förslag, att gå utklädd som en emo i 2 veckor tills mina ögonbryn fått lite mindre färg men då föreslog hon också att det skulle bli mer trovärdigt om jag färgade halva håret blått.. får nog ta och tänka på saken, kanske är ända utvägen förutom att blondera dem men då blir de väl gul/orange och frågan är väl om det är så mycket bättre?!

Matchen idag förlorade vi.. halvdålig match från våran sida, sista 15 var väl de enda som var nå att ta till sig men så äre ibland, matcherna igår var ju bättre :)
Gårdagen spenderades här hemma med mammsen med lite betapetspelande och melodifestivalstittande :) Mysigt värre!!

Nu ska jag gå och se Beck med mamma, pappa och lasse , han och pappa kom nyss hem ifrån träningen!

 






/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0