Old times, F93

Sitter nu och ser Big brother, funderar på att gå å sova snart efetsrom jag ska upp tidigt och ha fuckingfysikprov men får se hur det blir med de, Var inne och kollade åp jessicas kort på den tiden vi tränade f 93, tror det var 2005 om jag inte minns helt galet. Snidde iaf lite bilder som jag hade tänkt lägga upp, de gänget var helt fantastiskt, älskade alla kvällar som vi ordnare för dom med övernattningar, haloweenpartyn och annat bus!
Tror faktist dom uppskattade oss som tränare :P


Dethär är ju faktist jag, tycker inte rikigt att jag ser ut som en tränare, kanske en superbarnslig en men ähh :)


Haha hur söt var inte syrran 2004/2005 ? tror dethär är när vi ordnade en lite tripp till skellefteå med f93!


Även dethär i skeå, på nå utomhusbad. undra vem av flickorna som rumptacklar mig :P


Syrran och jag på haloweenpartyt vi fixade, tror dethär var sista "kvällen" vi ordnade med dom.


Såhär såg några av tjejerna ut!


Vi tränare, jag, jessica och maria!

/A.j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0