Shutter

har nyss käkat och ska snart gå å vila..
idag så fick jag även min glasses från tradera :
Retro Shutter Shades Kanye West 80-tal Glasögon Hiphop

Igår så kom lars hit. Det blev lite lätt träning och filmmys för våran det fast kanske inte borde ha tränat för har mer ont i halsen nu, men men.. så är det!

Helgen blev rikigt kyckad. Fredagen for vi till skellefteå där det blev att bo i jens och deras lägenhet. Som tack för att vi fick bo där så storstädade vi och snabbt gick det inte precis.. tror vi höll på i kanske 4 timmar om jag inte minns alldeles galet?!
Lördagen var jag inte heller frisk, skulle geentligen ha spelat match men iaf så blev det att fara och fira lars mromor som fyllde 65 år och efter det så blev det att fara till jenny. Blev även så att natten spenderades hos henne och de lilla jag sov spenderades faktist i hennes fotölj ihopkuren som en köttbulle!




/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0