Utmanad

har blivit utmanad nu ett antal gånger så får väl ta och göra denhär grejen då så att jag får de bortgjort  nån gång ;)


Så här funkar det:

Gå in i din bildmapp och välj mapp nr. 6.

Välj sedan bild nr. 6 och visa bilden på bloggen och skrivt ngt. om den.

Inviter 6 stycken nya och länka till dem och låt dem veta att dem blivit utmanade.


jag har redan gjort det här en gång så därför valde jag den blandade mappen , sen mapp 6 och bild 6 :)
denna gång blev jag utmanad av både Bea och Linn :)



Det blev då denna söta bild på min katt Bettan som jag fick av Lars när kisseunge försvann. Här är hon inte gammal, mellan 8 - 10 veckor, och leker med en leksak som syrran fixat.
Önskar att hon vore såhär liten än men om vi inte har allt för fel så verkar det som om hon kommer få sina egna små kissemissar om ett tag, förhoppningsvis så är sigge pappan :)



jag utmanar
Anna
Sarah
Linnea
Jessica
Carro
Linnea granberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0