2009-01-10

Då var det nästan helt mörkt igen. det enda som lyser upp himelen är rosa/lila sken som faktist är väldigt vacker måste jag säga. Har nyss varut ute, hade tänkt hoppa i duschen och sedan ta skotern till jempan där förhoppningsvis hon och linda är. Tror det blir där jag ska spendera kvällen om vi nu inte hittar på nå annat knas :)

igårdagen beastod av en liten tjejkväll hos mia där vi tottade på lets dance. Det var jag, jenny, sossan, ullis och mia och vi fick oss många skratt när vi "bestömmde" och såg på dansarna.
det avslutades med en macbox med nuggets och chilichees :) jag som skulle sluta äta friterat, gick inte så bra med det..
Kring 12 så skulle tjejerna börja bege sig hemmåt så jag får till sunes där lars och en massa folk var. Blev att jag följde med honom ett tag i bilen när han sladdade och höll på, dessvärre fick vi lite bullar kastade på oss av dom andra å så mysigt vare faktist inte :)
men men. han var iaf snäll och skjytsade mig till min bil och kring 2 så får jag hem. Där väntade pappa som har varit i sthlm några dagar. Jag fick en present från body shop och sen så låg vi och såg anaconda 3 tsm. Tror vi orkade med max 20 min, sen sov vi båda :)


I min lilla presentpåse låg dethär :







pusshej!!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Towa

Gud vilka härliga produkter, precis vad man behöver en grå och tråkig dag

2009-01-10 @ 15:53:45
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Mikaela

Fin blodd:)

besök gärna min blogg!

2009-01-10 @ 20:32:06
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0