Fredag!

Lars var här igår och skönt som han hade det så när jag for till skolan så fortsatte han sova eftersom han inte haft någon skola idag :)
Ikväll blir det att fara in till stan. Först blir det att se fotboll och sen tror jag att det bär iväg till mia för att se Let´s dance och lite senare hoppas jag att det blir att fara på valls och åka pulka för har faktist varit och inhandlat en grön idag på Dollar store :;)

den ser ut ganska precis såhär fast knallgrön ;)


Hoppas bara att jag rymms, den spg lite liten ut för en tjej som är 174cm lång och ska vara fullt vinterpåklädd ;) men det ska väl lösa dig hoppas jag!



Nu ska jag skynda mig ut och rida så att hästen också for sin dagliga motion!

/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0