gott med pizza..

igpr bkev det att fara till jempan, vi såg film och myste på. Blev även att fara in en snabbis till stan och hämta den inte allt för nyktra simon :)

Idag har jag inte gjort mycket.. somnade inte förens halv 8 imorse och var tvungen vakna halv 10 för att sofie skulle komma och rida så det blevknappt 2 timmars sömn för mig inatt. Efter sofie ridigt klart och jag och sandor fått vårat ridpass genom klarat så blev det att sova middag en liten stund innan det var dags för fotbollsträning. Så har precis kommit hem från den, blev att avsluta träningen med en pizza med laget :) mycket trevligt och gott!!

Nu ska jag iväg till Lars
/A.j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också ätit Pizza. Gott!

2009-01-25 @ 21:21:28
Postat av: Evelina

Åh pizza är gott :D

2009-01-27 @ 15:00:12
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0