Helt slut.

Kom nyss he, från en 2 timmar och 15 minuters träning med både fotboll och löpning. Har hunnit trycka i mig en macka också som verkligen var behövligt för min kropp. Ska nog ner och värma upp lite av gårdagens goda mat snart.

Har försökt få tag i Lars också. Skulle först fara dit, men när jag pratade med honom idag sa han att han skulle hit men nu går det inte få tag i killen, micke trodde att han hade somnat så jag får väl vänta och se om han hör av sig annars får han väl sova..

Igår blev det att vara med linda och jempan hos linda. Vi såg Get over it, som vi nog kan alla låtar i, men det var väldigt länge sen vi såg den så det vra kul. Sedan blev det bara en massa prat och mys + lite mat och fika för min del :)

Mina älskade vänner :)

Get over it Poster
"Get over it"


Nu ska det duschas för min del!!!
/A.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0