Hemma från kronogård

Nu har jag hunnit återhämta mig lite från dagarna i kronogård. Jag och Lars skulle egentligen dit på tisdag men när han kom måndakväll så bestämde vi, eller rättare sagt han, att vi skulle åka en dag tidigare. För mig gjorde det inget för jag hade ändå inget inplanerat. Det skulle bli ett långt inlägg opm jags skrivit allt vi gjort varje dag så det hoppar jag över. Vi var iaf där från måndag till igår så det blev ca 4 dagar. Vi hade ingen skoter med oss men vi blev ändå aldrig själva i stugorna, det var alltid någon som inte orkade fara ut och köra, tror faktist inte det blev så mycket skoterkätning, todde det skulle bli mer för de som hade med dig skotern. Har iaf haft det rikigt trevligt och vädret har inte varit allt för dåligt.
Förhoppningsvis ska väl några bilder komma in, bara jag hittar dendär jävla sladden till kameran!!

Kronogård, reception


lars fpr hem för ett tag sedan, tror jag ska slå jempan en signal och höra vad hon ska hitta på ikväll :)

/A.j


Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 19:00:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0