Herregud alltså!!

Blev att fara till lars igår efter träningen. Vi såg på film och myste. Han har ockås börjat få svårt att somna så igår blev nog inte en sådan tidig kväll för oss trots allt att vi la oss kring halv 10.. Menmen det var ju mysigt att få ligga och prata med honom en hel kväll. älskar den killen!! <3


Lars och jag i haparanda


var just inne på lindas pix och gissa vilka bilder man kunde hitta där?!
Hoppas det inte gör något för henne att jag snodde dom av henne för måste bara visa!


Jag och jempan posar..


Linda jenny och jag


Jag jens och jenny

haha fyfan va fula vi är alltså men vi hade så himla kul :)

nu ska jag ut med hästen medans det iaf är någorlunda ljust ute !!

/A.j

Kommentarer
Postat av: Vera

Haha snygga bilder ^^!

2009-01-09 @ 20:11:23
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: susan

Hej jag och min kompis har veckans 2 frågor i våran blogg :)



Du kan titta om det är något du vill svara på :)



följ gärna bloggen också !

2009-01-09 @ 22:50:09
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0